reklama

Konečne.

Na tento deň som sa tešila veľmi dlho. Konkrétne 10 mesiacov. Toto boli dve najkrajšie hodiny v poslednom čase.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Pondelok: zvoní budík, je 06:00, otváram oči, zatváram oči, zvoní budík, je 06:10, otváram oči, smola, už musím vstať. Vyberiem si veci, učešem vlasy, hodím do seba nejaký jogurt, umyjem si zuby, spravím make up, vezmem rubsak, pustím si hudbu na prebratie (zaberá Guano Apes or Nirvana). Znovu utekám na autobus, stretávam známe tváre, otváram veľké, ťažké, drevené dvere, vchádzam do triedy. Stále to isté: ťaháky, písomky, skúšanie, profesori, žiaci. Zvoní. zbalím veci, počkám, kým sa pobalia všetci, prejdeme sa cez mesto na stanicu, nastupujem do autobusu, kráčam domov, niečo zjem, začínam sa učiť, niekedy možno aj spím .... Proste jeden kolobeh.
Utorok až piatok je presne to isté, absolútne žiadna zmena. Po 10 mesiacoch už začína ponorková choroba. Každý s kažým si lezie na nervy, vadia nám aj najmenšie detaily.
Výlety, prestávky a akcie boli fajn, to hej. Lenže stále do okola to isté, to je veľa už aj na koňa.
Po poslednom mesiaci som mala vážne všetkého dosť, hrozna únava a vyčerpanie. Tu písomka, tam skúšanie, veľký test, polročný test, malý test, veľký stres, ešte väčši stres... Krúžkovanie známok - otrasné! Len by som chcela pozdraviť jednu p. prof., keďže aj po tej neprávom danej 5 som mala priemer 2,3 tak to je čistá 3. Ale prihliadá sa na to, ako vyrušujem a bla bla, ale to, že jediná som si poctivo celý rok robila úlohy, učila sa veci naspamäť, tak to už nie je podstatné. S týmto prístupom sa nezmierim do konca života.
Ale môžem sa vykašlať na celú školu.Piatok po klasifikačnej porade som hodila rubsak do skrine a vyberiem ho až ... nechcem povedať kedy. Vybláznili sme sa na výlete - no sranda. Dnes nastal ten deň D, plný slniečka a veľých úsmevov. Konečne som sa ho dočkala, dnešok by mi nemohol zobrať nikto. Túžobne som na neho čakala, mala som presne spočítané hodiny, kedy to konečne nastane.
Piatok (blahoželám Petrom, Pavlom a Peťkám). Nikdy sa mi nevstávalo lepšie. Zvoní budík, je 06:00, otváram oči, nezatváram oči, hneď vyskočím na rovné nohy. Vybrala som si najkrajšie šaty, proste dnešok si musím užiť. Hrdo kráčam do školy. V triede je super atmosféra, dievčatá sú kočky, chalani vyfešákovaní. Na ten pocit ako idem ku katedre a beriem si vysvedčenie (priemer 2,27) nezabudnem. Ešte sa rozlúčim so spolužiakmi. A poslednýkrát v tomto školskom roku kráčam cez školský areál. Najkrajší pocit na svete. Neobzerám sa, veď predo mnou je neuveriteľných 56 dní nič nerobenia, leňošenia, užívania si, voda, slnko, kamoši, sranda, zábava. Bože, ako po tom túžim, ja sa neviem dočkať.
Teraz ma len čakala oslava, prišli všetci ja, Janka, Ali, Sandra, Aďa, Martuška, Veve, Majo, Danko, Andrej, Bobko. A išlo sa oslavovať! To bol žúr, jedlo, pitie, kino .... super! Najviac ma dorazili spomienky na to, čo sme povystrájali učiteľom. Perfektne vymyslený koniec roka, riadne sme sa vybláznili a nasmiali. Už sme sa len vybozkávali, popriali si krásne prázdniny, a hor sa domov dospávať všetky nedospaté noci.
Tak prajem každému, kto tento deň očakával tak ako ja, aby boli pre vás prázniny tie najlepšie, plné slnka, vody, zážitkov, hudby, dobrej nálady, nových ľudí. A nezabunite: prázdniny = žiadne knihy, žiadna škola, žiadne učenie! Kto sa bude učiť, ja si ho nájdem ...

Natália Labudová

Natália Labudová

Bloger 
  • Počet článkov:  28
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som jedno obyčajné 19 - ročné dievča, ktoré nedokáže žiť bez svojich kamarátov, rodiny a musím povedať, že ani bez školy (jasné, že nemyslím učenie). Milujem akciu, resp. naše akčné piatky, moje ženy, mojho ... Bez nich by bol život smutný a stereotypný. Teda aspoň pre mňa. Určite si neviem predstaviť ani jeden deň bez mojich obľúbených tvári a ich trefných poznámok na všetko živé okolo. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu