reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Natália Labudová

Natália Labudová

Bloger 
  • Počet článkov:  28
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som jedno obyčajné 19 - ročné dievča, ktoré nedokáže žiť bez svojich kamarátov, rodiny a musím povedať, že ani bez školy (jasné, že nemyslím učenie). Milujem akciu, resp. naše akčné piatky, moje ženy, mojho ... Bez nich by bol život smutný a stereotypný. Teda aspoň pre mňa. Určite si neviem predstaviť ani jeden deň bez mojich obľúbených tvári a ich trefných poznámok na všetko živé okolo. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Dvaja Huncovčania na Olympiáde

Natália Labudová

Dvaja Huncovčania na Olympiáde

Pred pár dňami sa aj slovenská výprava zúčastnila na slávnostnom ceremoniály 21. zimných olympij­ských hier, ktoré sa uskutočnia v dňoch od 12. – 28. februára 2010 v kanadskom meste Vancouver. Otvorenie olympijským ohňom bolo po prvý raz v histórii pod strechou, na zakrytom štadióne pre 65–tisíc divákov. Predseda SOV František Chme­lár sa na adresu hier vyjadril takto: „Prekrásny areál v prekrásnom údolí. Na mieste pralesa. Budú to Hry prekrásnych scenérií.“ Vo Vancouveri rozdajú 46 sád medailí v troch strediskách.

  • 23. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 613x
  • 0
Motoristi sa už nemôžu dočkať!

Natália Labudová

Motoristi sa už nemôžu dočkať!

Svit – 26. november 2009  Pod Tatrami sa už čoskoro bude otvárať nová časť diaľnice D1 na úseku Ivachnová – Jánovce. Prvé auto tadiaľto prejde 5. decembra a motoristi sa môžu tešiť na skompletizovaný 80-kilometrový diaľničný úsek.

  • 28. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 534x
  • 0
Kufor

Natália Labudová

Kufor

Čo môže byť pre študenta krajšie, ako cestovať na víkend domov. My ženy to asi máme v génoch, že sa nedokážeme zbaliť normálne, lebo my potrebujeme to aj to aj tamto. V mojom prípade je to presne to isté. Keď idem domov, tak v mojom kufri „prevážam kamene“...

  • 24. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 643x
  • 1
Hip-hop je môj život

Natália Labudová

Hip-hop je môj život

V súčasnosti je hip-hop rozšírený na celom území Slovenska a teší sa stúpajúcej popularite medzi mladými. Momentálne sa hip-hop definuje ako celosvetová subkultúra, prekračujúca jazykové, náboženské či rasové bariéry. S Jánom Vladárom som sa porozprávala o tom, ako vníma slovenský hip-hop práve on. „Hip-hop je životný štýl, s ktorým sa maximálne stotožňujem. Moja filozofia života, ktorou každodenne kráčam ulicami mesta. Je to niečo, čo  prezentuje moje vnútorne ja. Pocity, myšlienky, vnímanie.“

  • 24. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 458x
  • 3
Chlebík náš každodenný – facebook.

Natália Labudová

Chlebík náš každodenný – facebook.

Zapínam svoj počítač, chytám wifi, kliknem na internetový prehliadač, napíšem doň Facebook.com, zadávam heslo, som online ...

  • 21. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 061x
  • 5
reklama
Ako človek úspešne prejde konkurzom

Natália Labudová

Ako človek úspešne prejde konkurzom

Myslím si, že každý z nás má v živote nejaký profesijný cieľ. Ak mu na tom skutočne záleží, tak sa za ním ženie hlava nehlava. Od kedy som sa dozvedela, že náš vysokoškolský časopis Zumag robí nábor nových členov, nemohla som sa dočkať vytúženého pondelka.

  • 21. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 838x
  • 1
Spomienka

Natália Labudová

Spomienka

Ak ste niekto cestovali v piatok 30. októbra vlakom či autobusom, určite vás čakalo to isté, čo mňa. Preplnené vlaky frčali na trati Bratislava - Košice, autobusy niektorých pre istotu ani nezobrali. Veď každý chce byť na sviatky doma. Pamiatka zosnulých. Je to vhodná príležitosť na zamyslenie sa nad životom tých, ktorí už nie sú medzi nami. Zapálime sviečky, chvíľu postojíme a pomodlíme sa za ich duše. Je čas na spomienky ...

  • 20. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 838x
  • 0
Klebety

Natália Labudová

Klebety

Nedávno som si prečítala jeden veľmi zaujímavý článok v istom ženskom týždenníku a inšpirovala ma táto jednoduchá veta: „Žena sa za týždeň dozvie tri klebety a posunie ich minimálne jednej osobe, pretože ženy udržia tajomstvo ledva dva dni.“ Asi súhlasím.

  • 20. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 831x
  • 0
Ahoj korunka...

Natália Labudová

Ahoj korunka...

Dnes, keď som si pozrela prvé televízne noviny cítila som sa smutno, dá sa povedať až melancholicky. Koruna po 116 rokoch zmizne z naších peňaženiek.

  • 16. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 763x
  • 7
Mám "kerku"

Natália Labudová

Mám "kerku"

Tetovanie je považované za určitý druh kresby. Čiastočky atramentu alebo inej farbiacej látky sú vnášané tetovacou ihlou pod pokožku človeka. Tetovanie ináč tattoo (slangovo kerka) sa do určitej miery môže považovať za skrášľovanie tela. Tattoo sa odvodzuje od tahitského slova „tatu“ alebo „tatau“, ktoré v preklade znamená vyznačiť alebo vraziť. V určitých krajinách je súčasťou kultúr. Tetovanie je dnes už bežnou súčasťou tzv. image populárnych ľudí, či už športovcov, umelcov, hercov alebo akýchkoľvek ľudí. Preto som sa rozhodla vypátrať čo – to aj ja, ako je to s „kerkami“ na mojej škole. Mne osobne sa takéto ozdoby tela veľmi páčia a keby som mala viac odvahy, vyskúšam to.

  • 16. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 636x
  • 3
reklama
Heavy metalová legenda v Prahe

Natália Labudová

Heavy metalová legenda v Prahe

Zasnežený večer a surfovanie na nete ma priviedlo na stránku skupiny Iron Maiden. Ako pozerám, tak pozerám v Prahe sa chystá letný koncert. Tak šup – šup zarezervovať si lístky.

  • 6. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 683x
  • 0
Ako nájsť pána "Dokonalého"

Natália Labudová

Ako nájsť pána "Dokonalého"

Snáď asi každá ženská duša túži po vášnivých objatiach a bozkoch, po príjemných večerných prechádzkach či skromnom rozmaznávaní. A práve každá ženská duša si myslí, že toto dokáže len pán Úžasný, naša spriaznená duša.

  • 5. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 914x
  • 12
Interview s Mgr. Pavlom Vitkom

Natália Labudová

Interview s Mgr. Pavlom Vitkom

Medzi ďalší skvelý úlovok z nášho novinárskeho zájazdu sa zaraďuje aj toto interview. Každý novinár si určité svoje príspevky váži oveľa viac ako tie ostatné. Medzi takýto výnimočný, teda aspoň pre mňa, patrí rozhovor s Pavlom Vitkom. Mnohým možno toto meno nič nehovorí, tak mi dovoľte zoznámiť vás. Mgr. Pavol Vitko je predseda kontrolnej rady Slovenského syndikátu novinárov (pre žurnalistov hrozne dôležité), šéfredaktor časopisu OBRANA a predseda poroty Štúrovho pera. Je veľmi sympatický, s príjemným vystupovaním, výrečný a zbehlý vo svojom remesle. Do študentských časopisov sa skutočne rozumie a dokáže každému povedať plusy aj mínusy, ktoré posúvajú dopredu ich kvalitu.

  • 31. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 890x
  • 0
Interview s Henrichom Krejčom

Natália Labudová

Interview s Henrichom Krejčom

Najväčšou udalosťou mladých novinárov je istotne Štúrovo pero vo Zvolene. Toto dvojdňové podujatie je určené predovšetkým hodnoteniu celoročnej práce nás študentov v školských časopisoch, no organizátori ponúkajú aj skvelé príležitosti vyskúšať si tú pravú novinársku atmosféru. Do programu sú zahrnuté rôzne besedy s populárnymi osobnosťami, ktoré môžeme vyspovedať. Našej redakcii takéto spovedeľnice padli vhod a nedalo nám nevyspovedať ich. Ďalší článok je venovaný rozhovoru s charizmatickým redaktorom i cestovateľom TV Markíza Henrichom Krejčom. Na otázky odpovedal veľmi ochotne a šarmantne. Čo mňa prekvapilo, bolo to, že sa ku nám správal rovnako, akoby sme boli na jeho profesíjnej úrovni. Fakt zaujímavé interview, nemyslíte?

  • 29. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 076x
  • 3
Interview s Marekom Vnenčákom

Natália Labudová

Interview s Marekom Vnenčákom

Ďalší môj príspevok do klanu blogerov je opäť z toho môjho druhého, súbežného života - tzv. novinárskeho. Nevravím, že tento článok je nejaký aktuálny, ale každý reportér si isté svoje diela váži viac. Toto interview si ja cením preto, lebo mojou obeťou bola tak trochu známa osobnosť. Spovedala som Mareka Vnenčáka z TV Markíza pre kežmarský školský časopis. A ako to dopadlo? Presvečte sa sami ...

  • 30. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 521x
  • 1
reklama
Heaven and Hell, alebo povala verzus pivnica.

Natália Labudová

Heaven and Hell, alebo povala verzus pivnica.

Tento článok bol uverejnený a napísany jedine a len pre náš školský časopis Stretnutia. Ak by niekto nevedel, je to stredoškolský časopis kežmarských gymnazistov (kocky), ktorý vychádza už krásnych 36 rokov a ja sa snažím prispievať naším čitateľom 3 roky, aby nemysleli len na písomky a stres ale uvoľnili sa napr. aj s časopisom v ruke. Preto aj vám ponúkam pár minút relaxu strávený čítaním tohto príspevku.

  • 29. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 890x
  • 0
Prečo práve láska, alebo pokus o úvahu.

Natália Labudová

Prečo práve láska, alebo pokus o úvahu.

Každý pozná tú denno-dennú rutinu - školu. Stále nadávam na túto inštitúciu, no musím sa priznať, že sem - tam je aj pohoda. Najmä keď si môžeme robiť srandu z profesorov (čo samozrejme nerobíme :) ), alebo sa dosmejem, keď nejaký spolužiak tresne ten svoj hlod. Ale nie to som chcela! Čo by to bolo za školu, keby neboli úlohy, veď by sme namali na čo a koho nadávať a doma by sme mali o pár minút voľného času naviac, čiže by nevznikali žiadne hlody.

  • 5. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 358x
  • 3
Keď párty, tak poriadna!

Natália Labudová

Keď párty, tak poriadna!

Každý z nás istotne čaká na piatok a nemôže sa dočkať víkendu. Tieto dva dni bezstarostného nič nerobenia a oddychu od školy si snáď najviac užívajú adolescenti. Niektoré detská už v piatok navštíva diskotéku, iné baby sa v sobotu 3 hodiny pripravujú na dobrú tancovačku, ostatní si užívajú voľno s partiou niekde v meste.

  • 3. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 987x
  • 4
Prečo dostavať tretí a štvrtý blok Jadrovej elektrárne Mochovce.

Natália Labudová

Prečo dostavať tretí a štvrtý blok Jadrovej elektrárne Mochovce.

V minulosti ľudia trávili večeri pri sviečkach v kruhu rodiny. Dnes však ako doba pokročila a zmodernizovala sa, ľudia využívajú elekrickú energiu takmer všade. Veď ja sama, keď ráno vstanem, zapnem si svetlo v izbe, v chladničke sa mi zasvieti svetielko, nemôžem si umývať zuby potme či fénovať si vlasy. V škole v pološere si na učenie posvietime, je nám príjemne teplo, všetci stále čakáme na zvuk zvončeka, utekáme sa najesť. Doma si zapnem telku, medzitým nechám nabíjať mobil, učenie mi spríjemňuje rádio. Večer ešte pozriem na internete, čo je nové vo svete, zhasnem svelo a ponorím sa do ríše snov. Nikdy som si veľmi neuvedomovala, aká je elektická energia v živote človeka potrebná, veď všetky spotrebiče v domácnosti, vo fabrikách a dokonca i v nemocniciach fungujú na elektriku. V dnešnej dobe existujú tepelné, vodné, jadrové, slnečné, veterné, geotermálne elektrárne a elektrárne na biomasu.

  • 20. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 391x
  • 2
Nastalo ticho

Natália Labudová

Nastalo ticho

V roku 2005 som prvýkrát nesmelo prešla bránou našej školy. Pamätám si, že netrvalo dlho a z diaľky na mňa niekto zakričal. Jasné, moja sesternica, ktorá v tom čase už bola študentkou v septime. Je fajn mať na škole spriaznenú dušu. Neraz som ju chodila navštevovať medzi starších a ostrieľanejších spolužiakov. Samozrejme ma hneď vyškolili, čo si ku ktorému učiteľovi môžem dovoliť, kedy sa dá odpisovať a kto je na škole postrah, okamžite som bola v obraze!

  • 1. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 926x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu